Listy
"Kreatywni inaczej"
Artykuł Wiesława Gałązki "Kreatywni inaczej" ("Rzeczpospolita", 17.08.1999 r.) pobudził mnie do polemiki nie dlatego, że zawiera szczególnie interesujące tezy, lecz dlatego, że wpisuje się w popularny ostatnio nurt krytyki nowej grupy zawodowej, jaką tworzą kreatywni pracownicy agencji reklamowych. Rozumiem, że wciąż jeszcze nie oswojona reklama ze względu na swoją "nachalność" i "prymitywizm", jak się ją w prasie postrzega, szczególnie ostro odbierana jest przez bardziej wrażliwe jednostki. Krytycy i odbiorcy reklamy nie znający stosunków panujących w tej branży odpowiedzialnością za ten przykry stan obarczają zespoły kreatywne. Główna teza artykułu podkreśla "coraz częstsze występowanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta