Finanse w kraju
BSK: WIĘCEJ DETALU. Klienci Banku Śląskiego od 10 dni mogą przeprowadzać wszelkie operacje w systemie elektronicznej bankowości typu HomeCash - poinformowano wczoraj na konferencji prasowej w Katowicach. Oznacza to, że po zainstalowaniu specjalnego programu, który dostarcza bank, korzystając z komputera, modemu i linii telefonicznych można z domu połączyć się z bankiem, by ustalić np. saldo na swym rachunku, jego historię, a przede wszystkim dokonać przelewów. Z systemu HomeCash korzystać mogą też firmy. W ciągu pierwszych dni z systemu zaczęło korzystać 108 klientów. Liczba rachunków indywidualnych w BSK wzrosła z 532 tys. w roku ubiegłym do 660 tys. w tym roku (8 proc. udziału w rynku ROR). Liczba placówek banku wzrosła z 212 do 246, a w tym roku bank zamierza uruchomić kolejnych 70 punktów obsługi. BC