Złoty Laur za 300 tys. zł
Złoty Laur za 300 tys. zł
Wczoraj podczas wielkiej gali uroczyście rozdano Złote Laury - Nagrodę Polskich Ubezpieczeń 1999. Nationale-Nederlanden otrzymało nagrodę jako najlepsze towarzystwo ubezpieczeń na życie, za ubezpieczenia majątkowe nagrodzono PZU, a grupę Allianz - za najlepszą kampanią marketingową. Problem w tym, że do końca nie było wiadomo, kto właściwie jest organizatorem konkursu. Początkowo był nim miesięcznik "Asekuracja & Re". Już w czasie trwania konkursu właściciel wydawnictwa, czyli KBU Protektor, przekazał jego organizację powołanej przez siebie Fundacji Nagrody Polskich Ubezpieczeń. Przed rozstrzygnięciem konkursu fundacja złożyła 18 towarzystwom propozycję przystąpienia do niej i wpłacenia po 300 tys. zł. Tydzień temu okazało się, że fundacja będzie organizować konkurs dopiero w przyszłym roku. SAS