Niefortunna forma promocji
Niefortunna forma promocji
Przedstawiciele polskich sieci handlowych zrzeszających 2000 sklepów zagrozili wycofaniem się z dystrybucji niektórych produktów Unilever Polska SA po tym, jak koncern wprowadził na Pomorzu nową formę promowania swoich wyrobów. Protest wzbudziły bony-nagrody, które mogą być zrealizowane wyłącznie w konkurencyjnej dla rodzimego handlu zagranicznej sieci handlowej.
- Myśmy już zaniechali sprzedaży niektórych towarów Unilevera - informuje Marek Thues, prezes Rabat Pomorze SA-Sieć 34, skupiającej 200 sklepów.
Powodem jest wprowadzenie przez Unilevera specjalnego bonu towarowego premiującego sprzedawców chemii gospodarczej tego producenta. - Właściciel sklepu lub np. zaopatrzeniowiec otrzymuje bon o wartości ośmiu procent obrotów towarami Unilevera, który może wykorzystać...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta