Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niefortunna forma promocji

03 listopada 1999 | Ekonomia | PA

Polskie sieci handlowe a Unilever

Niefortunna forma promocji

Przedstawiciele polskich sieci handlowych zrzeszających 2000 sklepów zagrozili wycofaniem się z dystrybucji niektórych produktów Unilever Polska SA po tym, jak koncern wprowadził na Pomorzu nową formę promowania swoich wyrobów. Protest wzbudziły bony-nagrody, które mogą być zrealizowane wyłącznie w konkurencyjnej dla rodzimego handlu zagranicznej sieci handlowej.

- Myśmy już zaniechali sprzedaży niektórych towarów Unilevera - informuje Marek Thues, prezes Rabat Pomorze SA-Sieć 34, skupiającej 200 sklepów.

Powodem jest wprowadzenie przez Unilevera specjalnego bonu towarowego premiującego sprzedawców chemii gospodarczej tego producenta. - Właściciel sklepu lub np. zaopatrzeniowiec otrzymuje bon o wartości ośmiu procent obrotów towarami Unilevera, który może wykorzystać...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1845

Spis treści
Zamów abonament