Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ile kosztuje rozgłos

03 listopada 1999 | Ekonomia | DW

NA MARGINESIE

Ile kosztuje rozgłos

Na dwieście milionów jenów został wyceniony wystawiony w Tokio "milenijny stanik" ze złota i brylantów. To biżuteryjne cacko waży prawie pół kilo, a jego główną ozdobę stanowi 15-karatowy brylant wyjątkowej czystości. Początkowo podejrzewano, że Triumph International, znana światowa firma bieliźniarska, uwierzył, że rządowe zachęty do zwiększenia konsumpcji przyniosły rezultat i oszczędni Japończycy kupią tak drogą bieliznę. Nieprawda. Stanik nie jest na sprzedaż, ale ma wprawić Japończyków w lepszy nastrój, bo wesoły konsument więcej kupuje. Toteż nie było powodem. No to po co Triumph to zrobił? Wiadomo. Po to, aby o nim mówić. I cel już osiągnął. Tyle że dużym kosztem D.W.

Brak okładki

Wydanie: 1845

Spis treści
Zamów abonament