Złoty interes kosztem klienta
Telefonia komórkowa
Złoty interes kosztem klienta
Operatorzy telefonii komórkowej w Unii Europejskiej narzucają klientom ceny połączeń z telefonami stacjonarnymi o 40-70 proc. wyższe, niż wynika to z rachunku ekonomicznego powiększonego o godziwy zysk - wynika z opublikowanego wczoraj raportu European Competitive Telecommunications Association (ECTA). Do końca roku Komisja Europejska ma wyciągnąć z tego wnioski.
W Polsce mechanizm jest taki sam, jednak w naszym kraju nadal nie ma niezależnego regulatora rynku, który mógłby wymóc przejrzyste zasady ustalania stawek - twierdzą eksperci ECTA. Stowarzyszenie zrzesza czołowe koncerny telekomunikacyjne Europy.
Operatorzy wykorzystują brak możliwości wyboru usługodawcy przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta