Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Złoty interes kosztem klienta

21 marca 2000 | Ekonomia | JB

UE

Telefonia komórkowa

Złoty interes kosztem klienta

Operatorzy telefonii komórkowej w Unii Europejskiej narzucają klientom ceny połączeń z telefonami stacjonarnymi o 40-70 proc. wyższe, niż wynika to z rachunku ekonomicznego powiększonego o godziwy zysk - wynika z opublikowanego wczoraj raportu European Competitive Telecommunications Association (ECTA). Do końca roku Komisja Europejska ma wyciągnąć z tego wnioski.

W Polsce mechanizm jest taki sam, jednak w naszym kraju nadal nie ma niezależnego regulatora rynku, który mógłby wymóc przejrzyste zasady ustalania stawek - twierdzą eksperci ECTA. Stowarzyszenie zrzesza czołowe koncerny telekomunikacyjne Europy.

Operatorzy wykorzystują brak możliwości wyboru usługodawcy przez...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1966

Spis treści

Listy

Zamów abonament