To jeszcze nie sezon
Bez poprawy
To jeszcze nie sezon
I kwartał kończący sezon zimowy nie jest w przemyśle lekkim, a zwłaszcza odzieżowym, najlepszym czasem. Dla tej branży, charakteryzującej się dużą sezonowością sprzedaży, oznacza okres stagnacji między najbardziej atrakcyjnym zwykle sezonem jesienno-zimowym a wiosennym. Podobnie jak na zachodzie, coraz częściej sprzedaż w tym czasie ratują popularne wyprzedaże posezonowe, choć tej rosnącej popularności nie widać na razie w wynikach giełdowych spółek tej branży.
Nie ma oznak tak pożądanej w przemyśle lekkim poprawy koniunktury. Dostępne w GUS wyniki producentów odzieży wykazują minimalny wzrost sprzedaży w 1999 r. przy ponad 50-proc. spadku wyniku ze sprzedaży. Jeszcze gorzej wypadły firmy przemysłu skórzanego, których...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta