Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Samochody z Internetu

04 lipca 2000 | Nauka i Technika | AJ

W SIECI

Samochody z Internetu

Amerykański oddział koncernu Volkswagena zamierza sprzedać za pośrednictwem Internetu 4 tys. egzemplarzy modelu New Beetle.

Auta będą oferowane w specjalnej, limitowanej serii w dwu kolorach - niebieskim (Vapor Blue) i żółtym (Reflex Yellow). Klienci będą mogli na domowym komputerze wybrać wersję silnikową, wyposażenie dodatkowe oraz stację dilerską, w której odbiorą wóz. Kampania reklamowa nowej formy sprzedaży, łącznie z ogłoszeniami telewizyjnymi, kosztować ma około 50 mln dolarów. Do decyzji o jej uruchomieniu skłoniły Volkswagena sukcesy niezależnych firm, takich jak Autobytel.comInc. oraz CarsDirect.com. Na sprzedaż internetową stawiają także producenci amerykańscy. Według firmy badawczej Forrester Research, zakupy aut w trybie on-line wzrosną z poziomu 15 tys. sztuk w ubiegłym roku do 500 tys. sztuk w roku 2003. A.J.

Brak okładki

Wydanie: 2052

Spis treści

Regiony Polski - Świętokrzyskie

Zamów abonament