Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowe znaki towarowe

08 lipca 2000 | Ekonomia | DW

NA MARGINESIE

Nowe znaki towarowe

Królowa brytyjska Elżbieta II zadecydowała o zarejestrowaniu jako znaków towarowych pałacu Sandringham w Norfolk i zamku Balmoral w Szkocji. Znaki towarowe otrzymało również wyposażenie Balmoral, między innymi zastawa, szkło oraz naczynia kuchenne. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba, królowa będzie mogła sprzedać je jak zwykły produkt. I Balmoral, i Sandringham są prywatnymi rezydencjami, same zarabiają na własne utrzymanie.

Dla osób zajmujących się promocją polskiej gospodarki to doskonała wskazówka. Przykład bogatej i praktycznej brytyjskiej monarchini udowodnił, że wszystko może być marką. A kiedyś w biednej Polsce pięknoduchy ubolewały nad wykorzystaniem nazwiska Chopina jako nazwy wódki. D.W.

Brak okładki

Wydanie: 2056

Spis treści

Media, Internet

Zamów abonament