Ściąganie pieniędzy nad morze
Do końca grudnia potrwa akcja promocyjna skierowana do potencjalnych inwestorów
Ściąganie pieniędzy nad morze
Władze Gdyni wynajęły 150 takich billboardów w całej Polsce
(C) ARCHIWUM
Milion złotych kosztuje ogólnopolska kampania promocji Gdyni, z czego tylko 50 tys. zł pokryje budżet miasta. Resztę zapłacą gdyńskie firmy zainteresowane rozwojem swojego regionu. Akcja skierowana jest do potencjalnych inwestorów.
Kampania ma przekonać deweloperów, przedstawicieli firm konsultingowych i przedsiębiorców o atrakcyjności inwestycyjnej Gdyni. Ma ich skłonić do zaangażowania własnych środków finansowych na jej terenie. 150 billboardów zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Krakowie i w regionie śląskim głosi: "Gdy inwestujesz... Gdynia"....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta