Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ściąganie pieniędzy nad morze

25 września 2000 | Nieruchomości, budownictwo | GR
źródło: Nieznane

GDYNIA

Do końca grudnia potrwa akcja promocyjna skierowana do potencjalnych inwestorów

Ściąganie pieniędzy nad morze

Władze Gdyni wynajęły 150 takich billboardów w całej Polsce

(C) ARCHIWUM

Milion złotych kosztuje ogólnopolska kampania promocji Gdyni, z czego tylko 50 tys. zł pokryje budżet miasta. Resztę zapłacą gdyńskie firmy zainteresowane rozwojem swojego regionu. Akcja skierowana jest do potencjalnych inwestorów.

Kampania ma przekonać deweloperów, przedstawicieli firm konsultingowych i przedsiębiorców o atrakcyjności inwestycyjnej Gdyni. Ma ich skłonić do zaangażowania własnych środków finansowych na jej terenie. 150 billboardów zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Krakowie i w regionie śląskim głosi: "Gdy inwestujesz... Gdynia"....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2122

Spis treści

Wybory prezydenckie 2000

Zamów abonament