Luz tylko w niedzielę
Luz tylko w niedzielę
ROBERT DĄBROWSKI
EWA ZYCHOWICZ
W świecie korporacji panują ścisłe reguły dotyczące nie tylko zachowania pracowników, ale także sposobów ubierania się i komunikowania z osobami z zewnątrz.
Światowe firmy, które otworzyły w Polsce swoje oddziały lub stworzyły siostrzane spółki, próbują, ze zmiennym szczęściem, wprowadzić u nas te obyczaje.
My Polacy, wolne ptaki
Polscy pracownicy amerykańskich i brytyjskich kancelarii adwokackich, międzynarodowych agencji reklamowych i firm produkcyjnych, które działają w naszym kraju, na ogół z łatwością dostosowują się do tych wymagań i nie dyskutują na ten temat ze swoimi pracodawcami. Nie mają zresztą innego wyjścia.
W większości polskich firm wciąż jeszcze panuje w tych sprawach całkowita dowolność i - jak zauważają zachodni specjaliści od public relations - niewielu jest szefów, którzy w ogóle zwracają uwagę na kreowanie zewnętrznego wizerunku swojej firmy.
- Sposób prezentowania się pracownika przedsiębiorstwa wpływa na jego wizerunek na rynku - mówi Krzysztof Łoszewski, stylista i projektant mody. Dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta