Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Perswazja w biznesie

14 lutego 2001 | Moja Kariera | GR

Sprzedaż Wywieranie wpływu z korzyścią dla obu stron

Perswazja w biznesie

Prawdziwym mistrzem sztuki handlowania jest sprzedawca, który nie wciska towaru na siłę, ale sprawia, że kupujący sam uznaje, iż nie może się obyć bez oferowanego produktu. Kluczem do sukcesu jest opanowanie sztuki perswazji.

- Przy każdej transakcji chodzi o to, by obie strony - sprzedający i kupujący - miały poczucie, że osiągają sukces. Musi zostać zbudowana relacja: wygrany-wygrany, w przeciwnym razie lepiej, by w ogóle nie doszło do kontraktu - mówił podczas zeszłotygodniowej konferencji "Sprzedaż", zorganizowanej przez Instytut Zarządzania, Kevin Hogan. Jest on autorem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2240

Spis treści

Regiony Polski - Opolskie

Regiony Polski - Podkarpackie

Zamów abonament