Perswazja w biznesie
Perswazja w biznesie
Prawdziwym mistrzem sztuki handlowania jest sprzedawca, który nie wciska towaru na siłę, ale sprawia, że kupujący sam uznaje, iż nie może się obyć bez oferowanego produktu. Kluczem do sukcesu jest opanowanie sztuki perswazji.
- Przy każdej transakcji chodzi o to, by obie strony - sprzedający i kupujący - miały poczucie, że osiągają sukces. Musi zostać zbudowana relacja: wygrany-wygrany, w przeciwnym razie lepiej, by w ogóle nie doszło do kontraktu - mówił podczas zeszłotygodniowej konferencji "Sprzedaż", zorganizowanej przez Instytut Zarządzania, Kevin Hogan. Jest on autorem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta