Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Samochody z dodatkiem informacji

06 marca 2001 | Moje Auto | ZZ
źródło: Nieznane

Internet W sieci sprzedaje nawet Mercedes - w planach własne portale

Samochody z dodatkiem informacji

RYS. MICHAŁ KORSUN

Nawet najbardziej szacowne samochodowe marki nie stronią od Internetu. Mogłoby się wydawać, że liczący na bardziej zasobnych i statecznych klientów Mercedes-Benz nie będzie oferował swych aut przez sieć komputerową, zwracał się do wszystkich. Tymczasem jest inaczej. Mercedes już oferuje swe auta na własnej stronie, co prawda na razie używane, a zamierza pójść dalej. Zapowiedział utworzenie w tym roku swojego portalu.

Internetowa sprzedaż czy oferowanie aut najbardziej rozwinięte jest w USA i tam, jak się ocenia, ponad 40 proc. sprzedawanych rocznie ponad 17 mln aut najpierw "przechodzi przez sieć". W Internecie potencjalni klienci szukają informacji o nowych pojazdach, wykorzystują sieć do kontaktów z dilerami samochodowymi, wreszcie poprzez sieć inicjują transakcje. Według prognoz w roku 2003 Internet będzie pośredniczył w sprzedaży około 90 proc. aut.

Wszyscy wiedzą więcej

W Europie ten kanał sprzedaży także rozwija się, czego dowody mamy również w Polsce. W sieci funkcjonuje wiele stron poświęconych samochodom, zamieszczanych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2257

Spis treści

Listy

Zamów abonament