Zarzucanie przynęty
Zarzucanie przynęty
Firma Mars/Master Foods Polska zabiega o studentów, fundując im terenowe szkolenia
FOT. ARCHIWUM
Jeśli firmie uda się zbudować trwałe więzi ze studentami, by postrzegali ją jako dobrego pracodawcę, to więcej i lepszych kandydatów będzie się starało w niej o pracę. Duże przedsiębiorstwa inwestują więc spore pieniądze i prześcigają się w pomysłach, jak budować swój wizerunek wśród młodych.
Od kilku lat popularne w programach szkoleniowych firm są zajęcia w terenie, wykorzystujące survival, wspinaczkę, zmodyfikowane gry terenowe. Uczą pracy w zespole, komunikacji, rozwijają zdolności przywódcze. I dają sporo emocji, kiedy trzeba zjechać na linie ze skały albo przeprawić się przez bagno. Takie atrakcyjne szkolenia są jednak kosztowne. Nie mogą sobie na nie pozwolić na co dzień np. studenci. Raz w roku mają okazję. Mars/Master Foods Polska funduje trzydniowy trening szesnastu studentom, którzy wyślą do firmy życiorys i list motywacyjny oraz pozytywnie przejdą rozmowę kwalifikacyjną.
- Planet Mars powstał, bo studenci chcieli wiedzieć, jak wyglądają szkolenia w międzynarodowej firmie - wyjaśnia ideę projektu Monika Misztal, odpowiedzialna w Marsie za rekrutację absolwentów. -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta