Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zarzucanie przynęty

16 maja 2001 | Moja Kariera | NW
źródło: Nieznane

Wokół rekrutacji Jak firmy zabiegają o swój wizerunek wśród studentów

Zarzucanie przynęty

Firma Mars/Master Foods Polska zabiega o studentów, fundując im terenowe szkolenia

FOT. ARCHIWUM

Jeśli firmie uda się zbudować trwałe więzi ze studentami, by postrzegali ją jako dobrego pracodawcę, to więcej i lepszych kandydatów będzie się starało w niej o pracę. Duże przedsiębiorstwa inwestują więc spore pieniądze i prześcigają się w pomysłach, jak budować swój wizerunek wśród młodych.

Od kilku lat popularne w programach szkoleniowych firm są zajęcia w terenie, wykorzystujące survival, wspinaczkę, zmodyfikowane gry terenowe. Uczą pracy w zespole, komunikacji, rozwijają zdolności przywódcze. I dają sporo emocji, kiedy trzeba zjechać na linie ze skały albo przeprawić się przez bagno. Takie atrakcyjne szkolenia są jednak kosztowne. Nie mogą sobie na nie pozwolić na co dzień np. studenci. Raz w roku mają okazję. Mars/Master Foods Polska funduje trzydniowy trening szesnastu studentom, którzy wyślą do firmy życiorys i list motywacyjny oraz pozytywnie przejdą rozmowę kwalifikacyjną.

- Planet Mars powstał, bo studenci chcieli wiedzieć, jak wyglądają szkolenia w międzynarodowej firmie - wyjaśnia ideę projektu Monika Misztal, odpowiedzialna w Marsie za rekrutację absolwentów. -...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2316

Spis treści
Zamów abonament