Amerykańskie gwiazdy polecają wypoczynek w Polsce
Gwiazdy amerykańskiego kina wystąpią w filmach reklamujących polskie walory turystyczne. Szczegóły europejskiej kampanii pt. "Przygody z happy endem" zaprezentowano w Gdyni.
Z Sandrą Buloc, Sigourney Weaver i Davidem Duchovnym, którzy mają wystąpić w krótkich filmach prezentujących walory turystyczne naszego kraju, prowadzone są rozmowy. Udział gwiazd światowego kina ma skłonić europejskich turystów do letniego, aktywnego wypoczynku w Polsce. W reklamowych spotach pojawią się Tatry, polskie puszcze, Bałtyk i Mazury.
Koszt produkcji filmów reklamowych i kampanii w zachodnich mediach szacuje się na osiem milionów dolarów. Połowa wydatków ma pochodzić z budżetu państwa, reszta mają pokryć największe polskie firmy z branży turystycznej.
Kampania ma trwać przez kilka miesięcy i ma zwiększyć o 25 proc. napływ turystów oraz zwiększyć o ponad dwa miliardy dolarów wpływy firm oferujących usługi zagraniczne.
CICH