Łapanie niesolidnych klientów
Nowelizacja przepisów ułatwi życie operatorom
Łapanie niesolidnych klientów
Operatorzy telefoniczni będą mieli prawo do wymiany pomiędzy sobą informacji na temat niesolidnych klientów. Taką możliwość przewiduje zaproponowana przez Ministerstwo Łączności (MŁ) nowelizacja ustawy Prawo Telekomunikacyjne.
Propozycjami zmian w ustawie zająć się ma, na czwartkowym posiedzeniu, Komitet Ekonomiczny Rady Ministrów. Polegać one mają głównie na wprowadzeniu możliwości wymiany pomiędzy poszczególnymi operatorami telefonicznymi informacji na temat niewypłacalnych klientów....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta