Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Łapanie niesolidnych klientów

11 lipca 2001 | Ekonomia | am

Telekomunikacja

Nowelizacja przepisów ułatwi życie operatorom

Łapanie niesolidnych klientów

Operatorzy telefoniczni będą mieli prawo do wymiany pomiędzy sobą informacji na temat niesolidnych klientów. Taką możliwość przewiduje zaproponowana przez Ministerstwo Łączności (MŁ) nowelizacja ustawy Prawo Telekomunikacyjne.

Propozycjami zmian w ustawie zająć się ma, na czwartkowym posiedzeniu, Komitet Ekonomiczny Rady Ministrów. Polegać one mają głównie na wprowadzeniu możliwości wymiany pomiędzy poszczególnymi operatorami telefonicznymi informacji na temat niewypłacalnych klientów....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2363

Spis treści
Zamów abonament