Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama z mordercą w tle

06 sierpnia 2001 | Ekonomia | AS

NA MARGINESIE

Reklama z mordercą w tle

Ile kosztuje pies? Okazuje się, że jego cena zależy od rasy i rodowodu, ale nie dokładnie tak, jak sobie to większość z nas wyobraża. Rodowód to nie tylko przodkowie, którzy wygrywali psie konkursy piękności. Ważne okazują się też charaktery i szokujące czyny. "Los Angeles Times" zachęcał do kupna siedmiu szczeniąt, których dziadek zagryzł na śmierć kobietę w San Francisco w styczniu. Wydarzenie to dostało się na nagłówki amerykańskich gazet i zaszokowało miłośników zwierząt w San Francisco. Pies morderca, o imieniu Bane, został uśpiony. Reklama bardzo pomogła potomkom. Wnuki mordercy znalazły nabywców, po 1200 dolarów za sztukę. A.SŁ.

Brak okładki

Wydanie: 2385

Spis treści

Wybory parlamentarne 2001

Zamów abonament