Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Głos klienta

23 sierpnia 2001 | Ekonomia | AM

Banki Porady najbardziej wartościowe

Głos klienta

Banki coraz częściej chcą słuchać głosu klientów. W tym celu niektóre z nich powołują specjalne rady, a inne rzeczników klientów. Wszystkie te zabiegi mają służyć jednemu: stworzeniu najlepszej oferty na rynku oraz utrzymaniu i zdobyciu jak największego w nim udziału.

Wraz z rosnącą konkurencją zmienia się nastawienie banków do wymagań klienta. Do niedawna jedyną możliwością skargi na obsługę i ofertę były książki skarg i wniosków, którymi faktycznie nikt się nie przejmował i nie czytał. Pracowników nie interesowały...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2399

Spis treści
Zamów abonament