Głos klienta
Głos klienta
Banki coraz częściej chcą słuchać głosu klientów. W tym celu niektóre z nich powołują specjalne rady, a inne rzeczników klientów. Wszystkie te zabiegi mają służyć jednemu: stworzeniu najlepszej oferty na rynku oraz utrzymaniu i zdobyciu jak największego w nim udziału.
Wraz z rosnącą konkurencją zmienia się nastawienie banków do wymagań klienta. Do niedawna jedyną możliwością skargi na obsługę i ofertę były książki skarg i wniosków, którymi faktycznie nikt się nie przejmował i nie czytał. Pracowników nie interesowały...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta