Wystawiać czy nie
Wystawiać czy nie
Problemy finansowe zmuszają wielu producentów do podjęcia, często trudnej, decyzji: wystawiać swoją ofertę na targach czy może z tej możliwości zrezygnować. Ta forma marketingu, jak wykazały badania Pentoru, miała do tej pory wielu zwolenników, gdyż przynosi wymierne efekty. Ale jest kosztowna. Dlatego część firm w kryzysowej sytuacji ogranicza uczestnictwo w targach, kupuje mniejszą powierzchnię wystawienniczą, zamiast dwa, trzy razy w roku, jedzie na targi raz. Niektórzy w ogóle rezygnują z tej formy promocji. Jaką decyzję producenci zamierzają podjąć w tym roku? Zapytaliśmy o to przedstawicieli kilku firm.
- Ziaja, producent kosmetyków, zamierza w tym roku wziąć udział w warszawskich targach kosmetycznych "Beauty Forum" â a być może i w przygotowywanych przez farmaceutów - "Lek w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta