Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wystawiać czy nie

16 stycznia 2002 | Raporty | AS

Producenci oszczędzają

Wystawiać czy nie

Problemy finansowe zmuszają wielu producentów do podjęcia, często trudnej, decyzji: wystawiać swoją ofertę na targach czy może z tej możliwości zrezygnować. Ta forma marketingu, jak wykazały badania Pentoru, miała do tej pory wielu zwolenników, gdyż przynosi wymierne efekty. Ale jest kosztowna. Dlatego część firm w kryzysowej sytuacji ogranicza uczestnictwo w targach, kupuje mniejszą powierzchnię wystawienniczą, zamiast dwa, trzy razy w roku, jedzie na targi raz. Niektórzy w ogóle rezygnują z tej formy promocji. Jaką decyzję producenci zamierzają podjąć w tym roku? Zapytaliśmy o to przedstawicieli kilku firm.

- Ziaja, producent kosmetyków, zamierza w tym roku wziąć udział w warszawskich targach kosmetycznych "Beauty Forum" â a być może i w przygotowywanych przez farmaceutów - "Lek w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2520

Spis treści
Zamów abonament