Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jeśli wybieramy, to raczej krajowe

22 maja 2002 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Handel Prawie połowa Polaków nie zwraca uwagi na pochodzenie odzieży

Jeśli wybieramy, to raczej krajowe

Prawie połowa Polaków nie zwraca uwagi na to, czy kupuje odzież zagraniczną, czy krajową. Krajowych producentów może pocieszyć fakt, że ci, którzy interesują się krajem pochodzenia odzieży, najczęściej kupują polskie wyroby.

Prawie połowa, bo 46 proc. polskich konsumentów, nie zwraca uwagi, czy kupowana przez nich odzież jest krajowa, czy zagraniczna - wynika z badań przeprowadzonych dla "Rzeczpospolitej". Co ciekawe, specjalnej wagi do kraju pochodzenia odzieży nie przywiązują ludzie młodzi - dla prawie 60 proc. osób do 24 lat nie jest to istotne. Być może, dlatego że w grupie popularnych marek mody młodzieżowej coraz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2625

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament