Jeśli wybieramy, to raczej krajowe
Jeśli wybieramy, to raczej krajowe
Prawie połowa Polaków nie zwraca uwagi na to, czy kupuje odzież zagraniczną, czy krajową. Krajowych producentów może pocieszyć fakt, że ci, którzy interesują się krajem pochodzenia odzieży, najczęściej kupują polskie wyroby.
Prawie połowa, bo 46 proc. polskich konsumentów, nie zwraca uwagi, czy kupowana przez nich odzież jest krajowa, czy zagraniczna - wynika z badań przeprowadzonych dla "Rzeczpospolitej". Co ciekawe, specjalnej wagi do kraju pochodzenia odzieży nie przywiązują ludzie młodzi - dla prawie 60 proc. osób do 24 lat nie jest to istotne. Być może, dlatego że w grupie popularnych marek mody młodzieżowej coraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta