Czołówka coraz silniejsza
Czołówka coraz silniejsza
Po 4 miesiącach 2002 r. wiadomo, że najlepiej na rynku radzą sobie duże browary, nastawione na powiększenie swoich udziałów w rynku. Ich prognozy mówią, że sprzedaż piwa w tym roku zwiększy się o 2-4 proc., a więc będzie lepsza, niż zakładano wcześniej.
- Szacujemy, że w tym roku rynek piwa wzrośnie o 2 proc. - mówi Werner Jansel, prezes Brau Union Polska.
Według Pawła Kwiatkowskiego, rzecznika prasowego Kompanii Piwowarskiej i Krzysztofa Ruta, dyrektora ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec wzrost ten wyniesie do 4 proc., na co wskazują tegoroczne wyniki sprzedaży wymienionych firm.
Warto przypomnieć, że do 2000 roku rynek piwa przyrastał o ponad dziesięć proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta