Ułatwienia dla flot
Ułatwienia dla flot
Blisko 40 proc. sprzedawanych w Polsce samochodów trafia do klientów instytucjonalnych
FOT. PIOTR KOWALCZYK
Kurczący się rynek motoryzacyjny zmusza importerów do poszukiwania nowych rozwiązań. Jedną z najbardziej interesujących grup klientów są odbiorcy zbiorowi - duże, średnie, a nawet małe firmy. Szacuje się, że średnio 40 proc. aut w Polsce kupowanych jest przez tego typu odbiorców. W przypadku niektórych marek odsetek ten jest jeszcze wyższy.
Podobnie sytuacja wygląda w Europie Zachodniej, gdzie w ciągu ostatnich 5 lat nastąpił silny wzrost udziału samochodów służbowych. Dla większości krajów utrzymuje się on na poziomie ok. 60 proc. Powodów tej sytuacji jest kilka. Samochód służbowy to narzędzie pracy, ale w coraz większym stopniu element motywacji i wynagrodzenia pracownika....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta