Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketing i personel na końcu

11 czerwca 2002 | Ekonomia | MP

Zarządzanie Jak redukować koszty

Marketing i personel na końcu

- Redukuj koszty, a nie etaty - takie było przesłanie konferencji na temat strategicznego zarządzania kosztami w firmach. Eksperci przekonywali, że redukcje personelu i wydatków na marketing to ostateczność. Żeby ich uniknąć, trzeba stale kontrolować koszty, niezależnie od sytuacji na rynku.

- Cięcie kosztów rozpoczęte redukcją marketingu to jeden z najczęściej spotykanych błędów w firmach. Jak można oczekiwać zwiększenia sprzedaży, kiedy nie ma promocji? - pytał Jerzy Thieme, dyrektor...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2641

Spis treści

Listy

Zamów abonament