Marketing i personel na końcu
Marketing i personel na końcu
- Redukuj koszty, a nie etaty - takie było przesłanie konferencji na temat strategicznego zarządzania kosztami w firmach. Eksperci przekonywali, że redukcje personelu i wydatków na marketing to ostateczność. Żeby ich uniknąć, trzeba stale kontrolować koszty, niezależnie od sytuacji na rynku.
- Cięcie kosztów rozpoczęte redukcją marketingu to jeden z najczęściej spotykanych błędów w firmach. Jak można oczekiwać zwiększenia sprzedaży, kiedy nie ma promocji? - pytał Jerzy Thieme, dyrektor...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta