Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprzedać w słoiku naukę

05 lipca 2002 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

ROZMOWA NA GORĄCO

Marcel Lafforgue, wiceprezes grupy L'Oreal ds. produkcji i technologii

Sprzedać w słoiku naukę

Rz: Jak producenci kosmetyków radzą sobie w czasach, gdy tak wiele firm narzeka na recesję w światowej gospodarce?

MARCEL LAFFORGUE: Przez ostatnie lata mimo recesji rynek kosmetyczny zwiększał co roku sprzedaż. Oceniamy, że w ubiegłym roku jego wartość wzrosła o 3 proc., czyli bardzo dużo w porównaniu np. z rynkiem żywności. W ostatnich 10-15 latach sprzedaż kosmetyków zwiększała się średnio o 4-4,5 proc. rocznie. Rynek rośnie i wszyscy wraz z nim, choć niektórzy więcej niż pozostali. Nasza sprzedaż zazwyczaj rośnie dwukrotnie szybciej niż rynek. W ubiegłym roku przychody grupy L'Oreal zwiększyły się 8,4 proc., co przy przy 3-proc. wzroście rynku oznacza, że zwiększyliśmy w nim swój udział. Tak jest od 10 lat.

Dlaczego?

L'Oreal wierzy w innowacyjność i naukę. Nasz biznes jest oparty na sile naszych badań. Jest takie powiedzenie, że w słoikach z kremem sprzedaje się nadzieję. My nie sprzedajemy nadziei, ale naukę. To daje nam...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2662

Spis treści
Zamów abonament