Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sukces trzeba wykalkulować

05 lipca 2002 | Ekonomia | kż
źródło: Nieznane

Przemysł lekki Wylansowanie marki to jedyny sposób, by pozostać na rynku

Sukces trzeba wykalkulować

Na rynku odzieżowym pomimo trudnej sytuacji istnieją firmy, które osiągają dobre wyniki, ponieważ obrały strategię inwestowania w rozwój marki oraz sieci sprzedaży. Skoro polskie zakłady szyją dla zachodnich przedsiębiorstw pod ich własnymi markami, oznacza to, że potrafią wyprodukować towar wysokiej jakości - mówią przedsiębiorcy.

- Problemem firm odzieżowych jest wysoka cena produktów, wynikająca głównie z wysokich kosztów pracy. Poza tym w warunkach dużego bezrobocia oraz wysokich podatków ludzie nie są skłonni wydawać pieniędzy na markową odzież i starają się kupować tanio, np. w "szmateksach" czy na bazarach - mówi Przemysław Rawecki, analityk giełdowy z DM Penetrator SA.

Chronić rynek i firmy

Zdaniem Raweckiego, rząd powinien zmienić rozwiązania systemowe (obniżyć ZUS, VAT), by pomóc firmom, albo powinny one uciec przed wysokimi kosztami, przenosząc swoją działalność za...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2662

Spis treści
Zamów abonament