Współczesny nie gorszy od modelu z lat 20.
Współczesny nie gorszy od modelu z lat 20.
DAIMLER/CHRYSLER
Po 60 latach powraca marka legendarnych automobili - Maybach. Ten superluksusowy samochód, którego znak firmowy to wplecione w łukowaty trójkąt podwójne M, należy do koncernu DaimlerChrysler. Na ostatnim salonie samochodowym w Genewie został zademonstrowany publiczności. Do sprzedaży wchodzi w tym roku, a będą kupować go z pewnością najbogatsi ludzie, gdyż kosztuje w mniejszej wersji ok. 434 tys. euro, a w większej ok. 503 tys. W naszym kraju zamówiło go już czterech klientów. Karoseria auta budowana jest ręcznie. Możliwości wyposażenia jest tak wiele, iż właściwie każdy egzemplarz jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta