Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zanim kupisz, poznasz cenę

19 lipca 2002 | Prawo | HF
źródło: Nieznane

Od jesieni nowe zasady oznaczania oferowanych towarów i usług

Zanim kupisz, poznasz cenę

Sprzedawcy będą musieli podawać ceny na wystawach we wszystkich sklepach, także w markowych salonach, gdzie dziś zazwyczaj tego nie robią

FOT. RAFAŁ GUZ

W EKSKLUZYWNYCH SKLEPACH

Wielu sprzedawców podaje ceny na wystawach. Inaczej jest w drogich sklepach czy butikach, które sprzedają markowe ubrania znanych kreatorów mody. Ich klientela jest z reguły zorientowana, o jakie ceny może chodzić, nie ma więc potrzeby ich wystawiać - tak uważa większość właścicieli ekskluzywnych sklepów z odzieżą czy kosmetykami.

Cen na wystawie nie umieszcza m.in. salon z odzieżą Pierre Cardin czy butik Max Mara. Od jesieni sklepy te także będą musiały wystawiać ceny w witrynach.

U JUBILERÓW

Ceny mają być też wystawianie w gablotach sklepowych: w nich umieszczają wyroby przeważnie jubilerzy. W branży jubilerskiej nie wystawia się cen, wystarczy, że widnieją na metkach. - Staram się tak układać łańcuszki i pierścionki w gablotach, aby cena na metce była widoczna dla klienta. I tak każdy obejrzy wyrób, zanim go kupi - mówi właścicielka jednego z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2674

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament