Zanim kupisz, poznasz cenę
Zanim kupisz, poznasz cenę
Sprzedawcy będą musieli podawać ceny na wystawach we wszystkich sklepach, także w markowych salonach, gdzie dziś zazwyczaj tego nie robią
FOT. RAFAŁ GUZ
W EKSKLUZYWNYCH SKLEPACH
Wielu sprzedawców podaje ceny na wystawach. Inaczej jest w drogich sklepach czy butikach, które sprzedają markowe ubrania znanych kreatorów mody. Ich klientela jest z reguły zorientowana, o jakie ceny może chodzić, nie ma więc potrzeby ich wystawiać - tak uważa większość właścicieli ekskluzywnych sklepów z odzieżą czy kosmetykami.
Cen na wystawie nie umieszcza m.in. salon z odzieżą Pierre Cardin czy butik Max Mara. Od jesieni sklepy te także będą musiały wystawiać ceny w witrynach.
U JUBILERÓW
Ceny mają być też wystawianie w gablotach sklepowych: w nich umieszczają wyroby przeważnie jubilerzy. W branży jubilerskiej nie wystawia się cen, wystarczy, że widnieją na metkach. - Staram się tak układać łańcuszki i pierścionki w gablotach, aby cena na metce była widoczna dla klienta. I tak każdy obejrzy wyrób, zanim go kupi - mówi właścicielka jednego z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta