Nie mamy kompleksów
Nie mamy kompleksów
FOT. MICHAŁ SADOWSKI
- Zestawienie liczbowe porad i instruktaży udzielonych w Inspekcji Handlowej w 2001 roku
VADEMECUM RZECZPOSPOLITEJ
INSPEKCJA HANDLOWA: PRAWA KONSUMENTÓW - OBOWIĄZKI PRZEDSIĘBIORCÓW
- Gdzie reklamować bubel: u sprzedawcy czy producenta
- Kiedy żądać zwrotu pieniędzy, kiedy obniżki ceny, a kiedy wymiany na niewadliwy towar
- Kto udzieli darmowej porady prawnej
- Czy warto korzystać z polubownych sądów
- Jakie sankcje grożą niesolidnym przedsiębiorcom
Na te i dziesiątki innych pytań czytelnik znajdzie odpowiedź w broszurze, które ukaże się w najbliższą środę, 24 lipca.
Są w niej także - związane z tematem - liczne akty prawne.
W wydaniu internetowym pojawi się w czwartek
Czy prawa konsumentów są u nas dostatecznie chronione?
KAZIMIERZ NOWAK: Ochrona konsumentów w Polsce nie różni się w założeniach od przyjętych rozwiązań w innych krajach europejskich. Jej podstawy prawne są już w pełni dostosowane do unijnych. Różnice pojawiają się przede wszystkim w świadomości konsumentów, którzy w przeciwieństwie do
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta