Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jeden tydzień, masa nieprawidłowości

02 października 2002 | Kraj | Nl

Reklama i sponsorzy w telewizjach

Jeden tydzień, masa nieprawidłowości

Kryptoreklamę, zbyt długie emitowanie planszy sponsorów programu, niewłaściwe oznaczenie bloków reklamowych, a przede wszystkim bałagan w archiwach, w których powinny znajdować się wyemitowane reklamy publicznych i prywatnych stacji telewizyjnych - wykazał monitoring Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Wnioski, które trafią na najbliższe posiedzenie KRRiTV, nie są pocieszające ani dla prywatnych, ani dla publicznych stacji. TVP wytknięto kryptoreklamę - trwającą 30 sek. reklamę płyt kompaktowych w trakcie programu "Jaka to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2738

Spis treści
Zamów abonament