Nie złość się na siebie i innych, Kobieta Przedsiębiorcza 2002
- Kobieta Przedsiębiorcza 2002 Nie złość się na siebie i innych
Im trudniejsza sytuacja na rynku, tym większą barierą staje się stres związany m. in. ze zdobywaniem klientów, przebiciem ofert konkurencji, ryzykiem promocji produktów itd. Dlatego bardzo ważne jest rozwijanie inteligencji emocjonalnej, która pozwala nawiązywać, utrzymywać i udoskonalać relacje z klientem - tworzyć marketing partnerski.
Codziennie spotykamy się z sytuacjami, które wywołują emocje. Od tego, w jaki sposób będziemy sobie z nimi radzić, zależą efekty naszej pracy.
- Menedżerowie ds. marketingu powinni rozwijać kompetencje merytoryczne, związane z marketingiem, ale także umiejętności osobiste, do których należy zarządzanie emocjami - twierdzi Jolanta Krokowska, prezes firmy doradczej FPL, która na konferencji Marketing, zorganizowanej przez Instytut Zarządzania mówiła o tym, jak emocje wpływają na kontakty biznesowe. Patronat medialny nad konferencją sprawowała "Rz".
Tylko spokojnie
- Amerykańskie badania pokazują, że sukces zawodowy zależy od inteligencji racjonalnej (tzw. logicznej) tylko w 25 proc. Reszta to inne czynniki, w tym inteligencja emocjonalna. Różnie można ją definiować. Ja określam ją jako taki sposób
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta