Kwintesencja marketingu
Kwintesencja marketingu
Imprezy targowe pozwalają na bezpośredni kontakt producenta z klientem
(C) TARGI W KRAKOWIE
W biznesie targi są miejscem magicznym. Jedynym, które umożliwia osiągnięcie aż tak wielu celów jednocześnie - w tym samym miejscu i czasie. I w niepowtarzalnej atmosferze.
Targi są czymś więcej niż narzędziem marketingowym. Są kwintesencją marketingu ponieważ mnożą efekty marketingowe. Przede wszystkim są samodzielnym rynkiem, gdzie podaż bez ograniczeń spotyka się z popytem.
Nie może być już bardziej bezpośredniego marketingu, jak na targach, gdzie klient spotyka się z wystawcą twarzą w twarz. Jest to jedyna forma marketingu, która:
- przyciąga najbardziej aktywnych klientów,
- umożliwia spotkanie z klientami znanymi i potencjalnymi,
- pozwala odnowić kontakty z dawnymi klientami,
- pozwala na profesjonalną prezentację produktu zainteresowanym,
- angażuje wszystkie pięć zmysłów odbiorcy, który może zadawać pytania i wyrażać opinie,
- daje możliwość doceniania lojalnych klientów i nawiązywania nowych, wartościowych kontaktów,
- jest okazją do wprowadzenia na rynek nowych produktów, tworzenia marki, kreowania wizerunku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta