Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Agent nie zawsze przychodzi do klienta

17 lutego 2003 | Ekonomia | AW

Pośrednicy w sprzedaży produktów finansowych

Agent nie zawsze przychodzi do klienta

Banki szukają nowych sposobów sprzedaży swoich produktów. Dla klientów oznacza to coraz łatwiejszy dostęp do ich oferty. Dziś, obok operacji wykonywanych przez Internet czy telefon, wiele spraw można załatwić za pośrednictwem agentów współpracujących z bankami.

Jest to rozwiązanie wygodne dla klientów i korzystne dla banków: współpraca z agentami kosztuje mniej niż zakładanie dodatkowych oddziałów czy zatrudnianie nowych pracowników. Jednocześnie agenci skutecznie pozyskują klientów i odciążają placówki bankowe, oferując usługi w domu klienta lub w niewielkich osiedlowych agencjach.

Zamiast własnych placówek

Największą sieć agentów pośredniczących w sprzedaży produktów bankowych stworzyło PKO BP. Od pośredników współpracujących z innymi bankami różni ich to, że tworzą punkty...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2851

Spis treści

Wyprawa na K2

Nauka i Technika

Zamów abonament