Klient przyjdzie i bez reklamy
Klient przyjdzie i bez reklamy
Pinus uczestniczy w targach krajowych i zagranicznych, ale nie reklamuje się w żadnej gazecie ani w telewizji. Na zdjęciu właściciele Pinus J&M Smolarczyk, Jerzy i Mariusz (z lewej) Smolarczykowie
Jerzy Smolarczyk nie wyobrażał sobie życia bez morza: przez dwanaście lat czuwał nad stanem okrętowych maszyn. Praca trzeciego mechanika gwarantowała mu satysfakcję i awanse, ale w 1990 roku musiał wrócić do rodzinnego Skarbmierza koło Brzegu i pomyśleć nad wyborem nowego zawodu. Przydały mu się wtedy doświadczenia mechanika.
Rok wcześniej razem z bratem Mariuszem uruchomili w Skarbmierzu stolarnię, w której wykorzystali maszyny zrobione przez ojca. Później stolarnia przekształciła się w firmę Pinus, produkującą drewniane okna.
- Przeczytałem wiele książek o drewnie, technikach jego przetwarzania i nowych konstrukcjach. Przyglądałem się oknom, zastanawiałem się,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta