Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przedsiębiorca a konsument

20 lutego 2003 | Prawo | DP

DYŻUR EKSPERTA W REDAKCJI

Przedsiębiorca a konsument

Jakie żądania konsumenta reklamującego towar sprzedawca musi spełnić? Jak należy oznakować towary na sklepowych półkach? Czy przedsiębiorca podnosi odpowiedzialność za kłamliwe reklamy? Te i inne wątpliwości dotyczące obowiązującej od 1 stycznia 2003 r. ustawy o sprzedaży konsumenckiej wyjaśni w piątek, 21 lutego, podczas dyżuru eksperta ANNA SOBCZAK, specjalistka z Departamentu Polityki Konsumenckiej w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Dzwonić można tego dnia w godz. od 10.00 do 12.00 pod warszawski numer: 625-61-37. Pytania można również przesyłać faksem: 653-00-07, lub e-mailem: renata.majewska@rp.pl .

Brak okładki

Wydanie: 2854

Spis treści
Zamów abonament