Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Fabryka produktów; Poprawi się jakość kredytów

06 maja 2003 | Ekonomia | EW NW

Banki
  • Bank Pocztowy : Strategia rozwoju na lata 2003 - 2005
  • BRE Bank : W I kwartale 31,8 mln zł zysku netto
Bank Pocztowy Strategia rozwoju na lata 2003 - 2005

Fabryka produktów

Wykres I

Wykres II

Do końca 2004 roku Bank Pocztowy nie będzie miał własnych placówek. Zatrudnienie spadnie o ok. dwie trzecie. Znacząco mają się zwiększyć zyski. Takie plany znalazły się w strategii Banku Pocztowego, którą zatwierdziła rada nadzorcza.

Bank Pocztowy ma się skoncentrować na rynku detalicznym, a głównie na prowadzeniu rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych. Obecnie ma 90 tys. klientów z takimi kontami. Do końca 2005 r. liczba ich ma się zwiększyć kilkunastokrotnie. Pocztowy nastawia się na rozszerzenie działalności głównie w mniejszych miejscowościach.

Poza rachunkami klientów indywidualnych bank planuje pozyskać do swojego portfela mikrofirmy. - Będziemy bazować na grupie ponad 500 tys. naszych klientów, którzy korzystają z produktu Giro-Składka i co miesiąc płacą składkę do ZUS - powiedział "Rzeczpospolitej" Andrzej Szukalski, prezes Banku Pocztowego. W drugiej połowie roku bank...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2915

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Rozporządzenia

Zamów abonament