Fabryka produktów; Poprawi się jakość kredytów
- Bank Pocztowy : Strategia rozwoju na lata 2003 - 2005
- BRE Bank : W I kwartale 31,8 mln zł zysku netto
Fabryka produktów
Wykres I
Wykres II
Do końca 2004 roku Bank Pocztowy nie będzie miał własnych placówek. Zatrudnienie spadnie o ok. dwie trzecie. Znacząco mają się zwiększyć zyski. Takie plany znalazły się w strategii Banku Pocztowego, którą zatwierdziła rada nadzorcza.
Bank Pocztowy ma się skoncentrować na rynku detalicznym, a głównie na prowadzeniu rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych. Obecnie ma 90 tys. klientów z takimi kontami. Do końca 2005 r. liczba ich ma się zwiększyć kilkunastokrotnie. Pocztowy nastawia się na rozszerzenie działalności głównie w mniejszych miejscowościach.
Poza rachunkami klientów indywidualnych bank planuje pozyskać do swojego portfela mikrofirmy. - Będziemy bazować na grupie ponad 500 tys. naszych klientów, którzy korzystają z produktu Giro-Składka i co miesiąc płacą składkę do ZUS - powiedział "Rzeczpospolitej" Andrzej Szukalski, prezes Banku Pocztowego. W drugiej połowie roku bank...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta