Mniej na dziecięcą rozrywkę
Mniej na dziecięcą rozrywkę
Przebojem na rynku zabawek był w ostatnich miesiącach kot, który wygląda jak żywy, mruczy, macha ogonem. Zdaniem handlowców to typowe przykłady wpływu reklamy telewizyjnej na małych klientów. Najłatwiej sprzedać to, co pokazane na ekranie lub kojarzy się z filmowym przebojem. Obroty zabawkami jednak spadają.
Producenci, jeśli tylko ich na to stać, nie żałują pieniędzy na reklamę. Wszelkimi sposobami kuszą małych klientów, gdyż sprzedaż zabawek, jak wielu innych towarów, w ostatnich latach wyraźnie obniża się. Podstawowa przyczyna to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta