Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rozmawiajcie ze sobą

04 czerwca 2003 | Moja Kariera | Nd

IV Konferencja Obsługa Klienta Wymiana informacji wewnątrz firm najlepszym szkoleniem

Rozmawiajcie ze sobą

Pracownicy działów obsługi klienta mają nie tylko wiedzę z zakresu oferowanych produktów i usług. Dzięki kontaktom z klientami, którzy przekazują im swoje uwagi, mogą być skarbnicą wiedzy o tym, jakie innowacje warto wprowadzić, co zmienić, by firma lepiej funkcjonowała.

O wymianie wiedzy między pracownikami działów obsługi klienta i innymi działami firm mówiła na zorganizowanej przez Instytut Zarządzania konferencji Obsługa Klienta...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2940

Spis treści
Zamów abonament