Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najdroższa jest Coca-Cola

30 lipca 2003 | Ekonomia | ND
źródło: Nieznane

Globalne marki Dominują amerykańskie koncerny

Najdroższa jest Coca-Cola

Ponad 70 mld dolarów warta jest marka Coca-Coli - wynika z rankingu 100 najdroższych marek na świecie przygotowanym wspólnie przez "BusinesssWeeka" i Interbrand. Coca-Cola, której wartość marki wzrosła od ubiegłego roku prawie o miliard dolarów, zajęła w nim pierwsze miejsce.

Warunkiem znalezienia się na liście było osiąganie jednej trzeciej obrotów poza swoim krajem i posiadanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2987

Spis treści
Zamów abonament