Do każdego ucznia inne podejście
Do każdego ucznia inne podejście
Nie ma poznawania języka bez systematycznej nauki, bez powtarzania materiału, bez uczenia się słówek - uważa Jeremy Harmer, autor wielu książek poświęconych metodyce nauczania angielskiego
Do każdego ucznia w klasie trzeba podchodzić indywidualnie. Nawet jeśli wszyscy wykonują to samo ćwiczenie z podobnym efektem, to wcale nie znaczy, że wszyscy tak samo je oceniają. Dla jednych jest ono ciekawe, dla innych nudne, jednym pomaga utrwalić wiedzę, a innych wyłącznie irytuje - mówił w ostatnią...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta