Firmy przyjazne klientom
Firmy przyjazne klientom
Uroczystość rozdania nagród laureatom konkursu
FOT. ARCHIWUM "RZECZPOSPOLITEJ"
Klient to osoba, dzięki której mam pracę, a nie osoba, która zabiera mi czas - tak krótko zdefiniował filozofię działania przedstawiciel jednej z instytucji wyróżnionych godłem programu "Firma przyjazna klientowi". Podczas IV edycji Konferencji Marketing, której patronem medialnym była "Rzeczpospolita", tytułem tym nagrodzonych zostało 19 firm.
Najwięcej laureatów, którzy wyłonieni zostali spośród 160 przedsiębiorstw, ma swoje siedziby w Warszawie (7). Mocno reprezentowany jest także Dolny Śląsk i Opolszczyzna (4) oraz Śląsk (3). Wszyscy wyróżnieni, zanim dostali swoje statuetki, przeszli szczegółową weryfikację. Składała się ona z dwóch etapów. Pierwszy polegał na analizie nadesłanych ankiet samooceny. Drugi to już praktyczna weryfikacja sposobu obsługi klienta. Opócz "Rz" partnerami programu "Firma przyjazna klientowi" były Macrosoft oraz Energis Polska.
Perły w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta