W Gdyni będzie drożej
W Gdyni będzie drożej
Po raz pierwszy od pięciu lat Bałtycki Port Kontenerowy (BCT) zamierza podnieść stawki za usługi przeładunkowe. BCT jest praktycznie monopolistą na rynku morskich przewozów kontenerowych i jego polityka może uderzyć w import towarów drogą morską.
Gdyński BCT został sprywatyzowany w lutym tego roku. Właścicielem największego polskiego portu, gdzie dokonywany jest przeładunek kontenerów, została filipińska spółka International Cointainer Terminal Services (ICTS). Zobowiązała się do zainwestowania w ciągu 20 lat 100 mln USD, z czego 42 mln USD wydała na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta