Reklamowa czystka
Reklamowa czystka
Zdaniem władz Warszawy liczba billboardów na ulicach przekroczyła poziom krytyczny
FOT. PIOTR KOWALCZYK
Ratusz porządkuje umieszczanie reklam na miejskich nieruchomościach. Uznał, że ich nasycenie przekroczyło poziom krytyczny. Niektóre rejony stolicy zostaną całkowicie zamknięte dla billboardów. Kolejnym krokiem będzie zróżnicowanie stawek i podwyżka opłat.
Firmy reklamowe protestują i przestrzegają, że drakońskie zapisy przygotowywanego zarządzenia prezydenta uderzą w kasę miasta. Urzędnicy ripostują, że w wielu wypadkach wpływy zaledwie rekompensowały ponoszone przez miasto koszty utrzymania reklam. Mieszkańcy z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta