Bez patronatu państwa
Jakie znaki będą mogły być na polskich produktach po 1 maja 2004 r.?
Bez patronatu państwa
Wszystko wskazuje na to, że po 1 maja 2004 r. nastąpi gruntowna zmiana w kampaniach promujących produkty pochodzące z Polski. Z udziału w akcjach promocyjnych będą musiały się wycofać władze państwowe. Prawdopodobnie nie do utrzymania będą też niektóre oznaczenia, które w świetle unijnych przepisów mogą być uznane za tzw. znaki szowinistyczne i zaskarżone do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
Chociaż negocjacje z Brukselą trwają, to nikt z organizatorów największych polskich akcji promocyjnych nie ma złudzeń, że utrzymanie ich w dotychczasowej formule nie będzie już możliwe. Komisja Europejska domaga się, aby z udziału w nich wycofały się władze państwowe. Spór dotyczy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta