Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bez patronatu państwa

17 lutego 2004 | Dobra firma | JJ

FIRMA SIĘ PROMUJE

Jakie znaki będą mogły być na polskich produktach po 1 maja 2004 r.?

Bez patronatu państwa

Wszystko wskazuje na to, że po 1 maja 2004 r. nastąpi gruntowna zmiana w kampaniach promujących produkty pochodzące z Polski. Z udziału w akcjach promocyjnych będą musiały się wycofać władze państwowe. Prawdopodobnie nie do utrzymania będą też niektóre oznaczenia, które w świetle unijnych przepisów mogą być uznane za tzw. znaki szowinistyczne i zaskarżone do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.

Chociaż negocjacje z Brukselą trwają, to nikt z organizatorów największych polskich akcji promocyjnych nie ma złudzeń, że utrzymanie ich w dotychczasowej formule nie będzie już możliwe. Komisja Europejska domaga się, aby z udziału w nich wycofały się władze państwowe. Spór dotyczy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3154

Spis treści
Zamów abonament