Wysokie koszty obrony pozycji 'Gazety Wyborczej'
Wyniki grupy i plany na 2004 rok
Wysokie koszty obrony pozycji "Gazety Wyborczej"
Choć 36 mln zł wydanych w 2003 roku na obronę pozycji "Gazety Wyborczej" pogorszyło ubiegłoroczną rentowność Agory, spółka nadal będzie walczyć o utrzymanie pozycji swego głównego produktu. Rozmach w wydatkach promocyjnych będzie jednak mniejszy. Rozpoczęta już restrukturyzacja grupy ma ograniczyć koszty jej działania.
12 mln zł skonsolidowanej straty operacyjnej w IV kwartale ubiegłego roku i zaledwie 4,5 mln zł zysku operacyjnego grupy Agory za cały 2003 rok (o 93,5 proc. mniej niż rok wcześniej) - te wyniki nie zachwyciły analityków, mimo że spółka zwraca...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta