Nie nadawać zbyt często nie nudzić
Polacy o reklamie
Nie nadawać zbyt często nie nudzić
Co drugi Polak uważa, że należy wprowadzić ograniczenia czasowe i ilościowe reklam emitowanych w telewizji, jedna trzecia -- że nie powinno być żadnych ograniczeń. Mniej niż 10 proc. Polaków stwierdza, że powinno się wprowadzić zakaz reklamowania pewnych produktów oraz zakaz reklamy adresowanej do dzieci -- wykazały badania Instytutu GfK Polonia. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)