Najgorsze już minęło
Najgorsze już minęło
Na ponad 2 mld 350 mln złotych ocenia Expert Monitor wpływy reklamowe mediów w I kwartale tego roku. Oznaczałoby to - biorąc pod uwagę porównywalne dane - 8-proc. wzrost reklamowego rynku.
Ponad 20-proc. wzrosty wpływów - jakie w I kwartale tego roku zanotowały w porównaniu z tym samym okresem 2003 r. stacje radiowe, gazety lokalne i magazyny - wydaje się świadczyć o wyraźnym ożywieniu rynku. Jak szacuje Expert Monitor, od stycznia do marca 2004 r. media zarobiły na reklamach 2,35 mld zł, czyli o 9,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Biorąc pod uwagę porównywalne dane (uwzględniające zmianę liczby monitorowanych mediów)...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta