Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najgorsze już minęło

15 kwietnia 2004 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Reklama

Najgorsze już minęło

Na ponad 2 mld 350 mln złotych ocenia Expert Monitor wpływy reklamowe mediów w I kwartale tego roku. Oznaczałoby to - biorąc pod uwagę porównywalne dane - 8-proc. wzrost reklamowego rynku.

Ponad 20-proc. wzrosty wpływów - jakie w I kwartale tego roku zanotowały w porównaniu z tym samym okresem 2003 r. stacje radiowe, gazety lokalne i magazyny - wydaje się świadczyć o wyraźnym ożywieniu rynku. Jak szacuje Expert Monitor, od stycznia do marca 2004 r. media zarobiły na reklamach 2,35 mld zł, czyli o 9,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Biorąc pod uwagę porównywalne dane (uwzględniające zmianę liczby monitorowanych mediów)...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3203

Spis treści

Polska-Unia Europejska

Zamów abonament