Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na podbój Chin

15 kwietnia 2004 | Ekonomia | DE
źródło: Nieznane

Towary luksusowe Armani w Kraju Środka

Na podbój Chin

Giorgio Armani podczas zwiedzania Zakazanego Miasta w Pekinie

REUTERS

Po Guccim, Louisie Vuittonie i Versace włoski projektant i producent luksusowej odzieży Armani postanowił zaistnieć na chińskim rynku. Firmom produkującym dobra luksusowe nie przeszkadza, że średni dochód na głowę mieszkańca w tym kraju wynosi 1000 dolarów, czyli mniej więcej tyle, ile kosztuje tańszy egzemplarz z ich kolekcji. Liczą na to, że Chińczycy szybko się wzbogacą, a wówczas liczba klientów równie szybko wzrośnie. Podczas wizyty w Chinach Giorgio Armani zwiedził Zakazane Miasto w Pekinie, ma również w programie wizytę w Szanghaju, gdzie zamierza otworzyć swój pierwszy chiński butik.

Brak okładki

Wydanie: 3203

Spis treści

Polska-Unia Europejska

Zamów abonament