Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dwa miesiące na naprawę

08 maja 2004 | Ekonomia | NT

Telekomunikacja Błękitna linia TP

Dwa miesiące na naprawę

Telekomunikacja Polska SA naruszyła prawo organizując telefoniczną obsługę klientów w sposób uniemożliwiający im dochodzenie swoich roszczeń - uznał Cezary Banasiński, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i dał spółce do dwóch miesięcy na wprowadzenie zmian, które mają poprawić sytuację w tzw. błękitnej linii TP.

- Wydaliśmy decyzję dotyczącą "blue line", bo otrzymaliśmy w tej sprawie setki skarg - mówił dziennikarzom prezes Banasiński.

W ocenie UOKiK, TP SA wprowadzając pół roku temu telefoniczną obsługę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3221

Spis treści
Zamów abonament