Dwa miesiące na naprawę
Dwa miesiące na naprawę
Telekomunikacja Polska SA naruszyła prawo organizując telefoniczną obsługę klientów w sposób uniemożliwiający im dochodzenie swoich roszczeń - uznał Cezary Banasiński, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i dał spółce do dwóch miesięcy na wprowadzenie zmian, które mają poprawić sytuację w tzw. błękitnej linii TP.
- Wydaliśmy decyzję dotyczącą "blue line", bo otrzymaliśmy w tej sprawie setki skarg - mówił dziennikarzom prezes Banasiński.
W ocenie UOKiK, TP SA wprowadzając pół roku temu telefoniczną obsługę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta