Zmiana szyldu TP SA
Zmiana szyldu TP SA
Telekomunikacja Polska SA zmienia swój znak graficzny i dostosowuje go do stylistyki grupy France Telecom. Proces zmiany logo ma odbyć się bez dodatkowych kosztów, a zakończyć w II połowie 2005 r.
Marek Żołędziowski, prezes agencji Saatchi&Saatchi
W większości przypadków firmy podejmują się działań związanych z rebrandingiem w momencie, gdy dochodzi do przejęcia, zmiany udziałowców bądź innych zmian w strukturze firmy, które wymagają ujednolicenia oferty bądź stanowią pretekst do zasygnalizowania jej ulepszenia. Łączy się to także ze zmianą strategii - strategie lokalne muszą się podporządkować strategii globalnej. Zagrożenia oczywiście są, zwłaszcza jeśli rebranding dotyczy marek ustabilizowanych na rynku, które kojarzą się konsumentom z określonymi korzyściami i wartościami. Wtedy trzeba działać bardzo ostrożnie, by tych wartości - o ile nie są sprzeczne z wartościami nowej marki - nie utracić. I to jest największe zagrożenie. NOT. A.B.
- Gdy przyszedłem do firmy w 2001 r., byłem przeciwny zmianom logo. Musieliśmy najpierw zmienić firmę, a potem dopiero wprowadzić logo odzwierciedlające ducha zmian i aspiracje firmy -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta