Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Centra handlowe w Warszawie

09 sierpnia 2004 | Nieruchomości, budownictwo | GB
źródło: Nieznane

Rozmowa

Centra handlowe w Warszawie

Dziś w Warszawie konkurencja na rynku centrów handlowych jest duża. W budowie są jednak kolejne wielkopowierzchniowe obiekty. Czym mogą przyciągać klientów? - Najważniejsze jest odpowiednie przygotowanie oferty dla odwiedzających centrum przez stosowny dobór najemców i rozplanowanie powierzchni oraz dbałość o to, aby czuli się w nim komfortowo - uważa Renata Kusznierska, dyrektor działu powierzchni handlowych w agencji DTZ.

Rz: Co zmieniło się na rynku centrów handlowych po otwarciu Blue City wiosną?

RENATA KUSZNIERSKA: Moim zdaniem, przez ostatnie 2 - 3 miesiące od otwarcia Blue City rynek centrów handlowych w Warszawie właściwie nie zmienił się. Ewentualne efekty będą widoczne po kilkunastu miesiącach. Dopiero wówczas będziemy mogli stwierdzić, czy i gdzie przeniosły się preferencje kupujących.

Co może zyskać lub stracić Blue City...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3299

Spis treści

Nauka i Technika

Olimpiada Letnia 2004 w Atenach

Zamów abonament