Centra handlowe w Warszawie
Centra handlowe w Warszawie
Dziś w Warszawie konkurencja na rynku centrów handlowych jest duża. W budowie są jednak kolejne wielkopowierzchniowe obiekty. Czym mogą przyciągać klientów? - Najważniejsze jest odpowiednie przygotowanie oferty dla odwiedzających centrum przez stosowny dobór najemców i rozplanowanie powierzchni oraz dbałość o to, aby czuli się w nim komfortowo - uważa Renata Kusznierska, dyrektor działu powierzchni handlowych w agencji DTZ.
Rz: Co zmieniło się na rynku centrów handlowych po otwarciu Blue City wiosną?
RENATA KUSZNIERSKA: Moim zdaniem, przez ostatnie 2 - 3 miesiące od otwarcia Blue City rynek centrów handlowych w Warszawie właściwie nie zmienił się. Ewentualne efekty będą widoczne po kilkunastu miesiącach. Dopiero wówczas będziemy mogli stwierdzić, czy i gdzie przeniosły się preferencje kupujących.
Co może zyskać lub stracić Blue City...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta